19:36 TROTSA VINTERKYLAN?

Untitled
NUDE, chanel, träklackar, puderrosa, guld, pastell, lång kavaj, stickat, maxat, stora armband, enkelhet

Vad säger ni? Är ni inte liiiite sugna på att få bort all snö och börja klä sig vackrast vackrast?! Åh...

UPDATE: Sitter hemma i mitt (läs:vårt) hus och bloggar förtillfället.. Har hunnit med att göra en hel massa efter det att planet landat klockan 13. Vi åkte till Umeå flygplats för att sedan där bli hämtade av far och bröder och sedan åka till MAX för att käka lunch. Hur mysigt är det inte att återsamlas? Jag gillar att flyga (dock inte idag, tro mig, hela snöovädret som var nere i sthlm igår har tagit sig uppåt hit idag och planet flög liknande ett löv bland stormen vid nerlandningen. FY VALE! Jag satt och läste om Hellner för att tänka på annat.. NU KAN JAG ALLT angående deras taktik! Fråga Mallan borde mitt nya program heta... jaja.) och jag gillar att flänga. Anyway, med älskade mammas goda äppelpaj med vaniljglass och godis på det är jag laddad inför en OS-natt. Yey.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0