08:45 FRÅGESTUND: FRÅGA VAD DU VILL!


IDAG kör vi en frågestund tycker jag
? Håller ni med? Fråga mig VAD SOM HELST, HUR SOM HELST, jag lovar att ta all skit och all smärta.. för jag har ändå modohockey i mitt hjärta. Sort of. Men hörrni, frågar ni ingenting ser jag det som om allt vore kristallklart? Eller hur?

Så, nu ska jag grillas, allt ifrån vad jag senast läste för bok till vilken dans jag velat prova på? Yes?

Jag är den absolut sämsta människan på att svara på kommentarer, mess, mail, you name it, därför har ni chansen nu! Jag svarar ikväll! Hit me!

Kommentarer
Postat av: Anna

1. T

ycker du att det är OK att gå med leggings och en kort tröja?

2. Vad är det för skillnad på H&M trend och H&M divided?

3. Ska till London om några dar, finns det fler (snyggare) plagg i deras H&M butiker? och någon affär som du tycker jag borde besöka?

4. Vad gick du för gymnasielinje?

5. Läser du inte dina kommentarer? :p

2010-01-29 @ 10:05:37
Postat av: Ida

Saknar du fina Övik? Eller är du som jag att du saknar det ibland men sen efter två tre dar hemma så är du less? :) Vad är det bästa med Övik? Sämsta? Hehe, lite Övik special :) Och du! Pratar du norrländska eller rikssvenska? Använder du norrländska fraser (som är kanonbra, men som ingen annan förstår)? Ha en trevlig dag!

2010-01-29 @ 10:11:31
URL: http://delstaten.blogg.se/
Postat av: Nea

Hur många läsare har du?

Känner du någon press på dig att klä dig snyggt pga. din blogg?

Ha det gott :)

2010-01-29 @ 10:21:44
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/
Postat av: anna

tjänar du pengar på din blogg? Saknar du något från dina förra förhållanden?

2010-01-29 @ 11:05:15
Postat av: Petra

Är du nöjd med att du gick ekonomi? Har du aldrig funderat på att plugga vidare lr. jobba med ngt annat?

2010-01-29 @ 13:50:49
Postat av: J.B

Vad gör Oscar nu? Jobb/plugg?

2010-01-29 @ 13:53:30
Postat av: Anonym

Varför flyttade du till Uppsala

Vad har du jobbat med tidigare

Vill du lägga upp din absoluta favoritbild som du blir lika genomglad av varje gång?

2010-01-29 @ 14:13:25
Postat av: Anonym

vad ska man satsa på för typ av plagg om man är smal men inte har en platt mage? har så svårt att ha sånna tajta klänningar när magen står ut. Min mage är inte stor, men min överkropp är platttt.

2010-01-29 @ 14:44:22
Postat av: Sanna L

Du är ganska modemedveten av dig och jag undrar om skinnjackan kommer att vara inne i vår/sommar, i såna fall vilken modell föredrar du med/utan mudd?

Älskar din blogg Btw :)

2010-01-29 @ 15:19:46
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit årstid? Varför?:) Tack för en bra blogg:)

2010-01-29 @ 15:40:55
Postat av: Nina

Jag undrar om du vet någonting om denna http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S kommer att komma tillbaka i stl. 75B eller i butik?

2010-01-29 @ 16:33:52
Postat av: anna

om man är smal och kort, skall man satsa på...

1. tights + fodral?

2. tights + pösig tröja?

3. chinos + pösig tröja? eller

4. chinos + tight tröja?



Tack för en bra blogg! Kram...

2010-01-29 @ 17:41:35
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0