09:06 ALLT ÄR SVART




Tröja/H&M divided
Nitskärp/H&M herr
Skinnkjol/Monki (NY!)
Prickar/Ginatricot
Skor/Skopunkten


GODMORGON MÅNDAG. Jag har sovit två timmar inatt så ni kan tänka er att jag använder mig av tändstickor förtillfället - måste hålla upp ögonen. Vi kör en mr.bean. Deal? Har troligtvis aldrig snurrat runt sådär mycket i min säng, vrider och vänder sig för att någon gång KUNNA somna OCH när jag väl somnade. Vet ni vad som händer? Jag började drömma om att jag var med i robinson karibien och den där tävlingen när de skulle snurra runt pelaren över geggan.. såg ni den i lördags? Varje gång jag föll i lerpölen.. vaknade jag. KUL!

MEN jag deppar inte.
(och juste, den där sista bilden är till dig som tycker att jag rynkar för mycket på pannan. Jag har börjat inse att det är ren sanning och att jag numera måste hålla mig till antirynkkrämer.. jag är ju faktiskt tjugoett..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfint:)

2010-01-18 @ 11:03:42
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Johanna

snyggt!

2010-01-19 @ 07:46:39
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

söt!

2010-01-19 @ 23:43:47
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0