09:57 PRATADE MED MAMSEN


Byxa/H&M trend¨
Topp med spets/H&M trend (förra årets!)
Kavaj med guldknappar/H&M divided


GODMORGON. Sitter och lyssnar på MTV i bakgrunden. Förstår inte VARFÖR mina canal+ kanaler försvann igår? Någon som vet?

Angående min iphone och internet är det som så att man har tyligen en gräns på 5 (gb el. mb?) och när man då överskridit detta, som jag har gjort med tanke på att jag även kör via mobil i datorn!, går internet mer långsamt MEN det är fortfarande samma månadskostnad, i mitt fall 199:-/mån. Så, nu vet ni alla det. Annars kan jag bara säga att jag förstår inte vad människan gjorde innan iphonen. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Perra B.

Haha! Malin då..!

Gigabyte som tur är. 5 mb motsvarar en bild i 12 megapixel eller en mp3-låt :P

OCH jag har fortfarande ingen iPhone. Men kombinationen iPhone-Macbook med internetdelning via bluetooth är onekligen fantastisk. Ett stort tekniskt framsteg enligt mig.

2010-01-16 @ 00:30:32
Postat av: MALIN

HAHA. Tack Per, det känns skönt att du rättar mig ;) Och vääldig tur ändå att det är gigabyte! Det gillas!



Jag tycker verkligen att du ska skaffa dig en iphone.. vill du höra det nyaste? När någon ringer mig nu, eller liknande, kommer det upp hela dens/dennes profil på displayen! HUR coolt? Har hon eller han då bytt profilbild ser man detta på en gång, detta fungerar of course bara om personen ifråga angett mobilnumret. Men hey. Jag gillart!



OCH nu har jag skrivit jordens längsta uppsats i hopp om att du ens ska läsa detta :D haha.. JOBBET kallar!

2010-01-16 @ 07:51:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0