11:26 BLOMMIGA TING




Byxa/H&M trend
Tröja/H&M divided
Skor med klack/Skopunkten ja
Halsband/Gjordes av en ring H&M
Armband/Fått av finaste 2åriga kusinen, har det jämt, står MALIN med stora bokstäver :)

Kommentar 1 (av en manlig kollega!): MALIN, har du glömt att du har pyjamasbyxorna på dig?
Kommentar 2 (kan tänka mig av mamma!): MALIN, det ser ut som en gardin!?

Att använda glasögon är kanske det skönaste som finns. 1. linserna klibbar inte ihop. 2. ögonen rinner inte. 3. man slipper sätta in och dra ut. 4. man slipper rengöra... jag kan komma på hur många anledningar som helst MEN ändå används de kanske 1 gång varannan månad. Why oh why? Jaja, direkt när jag kommit in innanför dörren hemma är det dessa par som åker på. Nu till någonting annat.

DESSA byxor köptes för någon vecka sedan. Jag vet att de blev slutsålda direkt på nätet men att de faktiskt finns kvar i butik - kanske för kylan? Iaf kan jag inte komma på en endaste liten kille som skulle tycka att de är snygga. Jag tycker inte heller det. Eller jag vet inte, sådär lite lagomt fulsnygga. DE ÄR SKÖNA ja! Gillar även att de inte är harem utan att det är påsytt bara fram istället, så att de inte hänger. MEN annars vet jag inte.. snygga till sommaren och bikinin. Ja. Sedan kan det tilläggas att mönstret är makalöst fint så okej. Godkänt.

Påtal om män. Igår snackades det män. Män i allra högsta grad. INGEN håller med mig. Antingen har jag de konstigaste och märkligaste funderingarna och tankar eller så är alla andra knepiga.. Det kan vara det första.

Kommentarer
Postat av: Johanna

de är rätt annorlunda, men söta!

2010-01-06 @ 12:46:48
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: mor

Gardin - helt klart! Den skulle inte få hänga i mitt fönster i alla fall! hahah

2010-01-06 @ 15:50:56
Postat av: Eldaralice

Nice site, welcome to my

2010-12-13 @ 13:16:15
URL: http://eldaralice.blogbow.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0