11:42 LÖRDAG



Leggings/H&M trend
Boots/Wedins
Jeansskjorta/H&M divided blue
Väska/Ginatricot
Linne/Weekday

Tjoho. Sitter på jobbet och bloggar. Har Sofia och Ali bredvid mig. Nu ska ni få höra.. igår hade jag planerat en bloggkväll, ni vet, sitta och läsa igenom alla bloggar och bara mysa med gurka och dipp. Yey. MEN vad händer? Jo min mobil dör och jag blir surare än surast, argare än argast. I ren protest gick jag och la mig klockan åtta på kvällen. ÅTTA. När la man sig så tidigt? Jag kan inte ens komma ihåg.. troligtvis när Skilda världar fortfarande gick på tv. I alla fall tänkte jag HUR ska jag vakna imorgon? Kom senare på att jag kunde sätta igång tv:n på påslagning. Hur smart? jag är nöjd. Drog på MTV och i volym 30. Gissa om jag flög upp imorse? Haha, hela lägenheten dånade gånger tusen och jag har aldrig varit så pigg.

Med tanke på att min iphone är heeeela mitt liv var jag helt förstörd som sagt, satte i laddaren, ingenting hände. Har inget internet hemma längre heller.. Så denna morgon stod jag på telia och köade. Såhär gick det till
Teliamannen: "197"
Jag: "BINGO!" haha, kanske inte det första man skriker, men det kändes som om jag spelade.. jaja..
"Jaha, och vad har vi här då.?"
"Hjälp mig, min mobil är helt död och jag förstår verkligen ingenting. Den är död. Hela mitt liv. Dött"
"Då ska vi se.. åh vilken fin display.. vad har hänt?"
"Alltså.. haha.. jag tror att det är smink, foundation"
"Men varför har du det i örat?"
"... jag har det inte i örat.. har det ju på kinderna.."
"Alltså, varför håller du mobilen mot kinden?"
"jajaja... bra fråga.. haha.. inget svar. HJÄLP MIG NU!"
han tryckte litegrann på den och sedan..
"Har du med dig laddaren?"
"eeeh, jaaa?"
Tryckte in laddaren och sa sedan..
"Du behöver ju bara ladda den, batteriet är dött.."
"SKÄMTAR DU MED MIG?"
"Nej" sedan skrattade han och hela halva kön länge..
"Jag skäms!" säger jag.
"Nej då, det behöver du inte göra.. du är ju tjej!"

haha, vad ska det betyda.. snacka om att dra alla över en kam. Han känner sig som värsta hjälten och jag är helt enkelt bara snäll som låter honom få känna sig så..

NU kaffe och mys innan jobb. Yey.

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hihi...du är snäll du....själv hade jag skällt ut honom:)



hmm....klockan åtta....ja det var nog INNAN skilda världar ens hade premiär.....men så är jag en gammal hagga också:=



kramar

2010-01-11 @ 19:52:29
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: anna

hej, jättesnygg stil du har!!!! Har precis hittat hit o kollar dina bilder och kläder :) ...men en sak tänkte jag på hela tiden... varför rynkar du pannan och ser då inte alls lika söt ut som du egentligen kan göra? Kram!/A

2010-01-11 @ 21:06:19
Postat av: Johanna

snygg outfit!

2010-01-12 @ 07:53:04
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: MALIN

haha.. jag ska tänka på det nästa gång!



KANSKE är det så att jag på riktigt börjar bli gammal och grå och därför får rynkor som få? ;) nej men ett leende kanske är roligare iofs..!

2010-01-13 @ 11:26:15
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0