12:41 HEMMA HOS MALIN


Det här bordet har fungerat som ett data/kontorsbord där jag suttit x antal ggr och betalat räkningar, klickat på bloggar, skrivit i almanackan... ni förstår. NU är det omgjort och syftet är att JAG ska hålla reda på vilka grejer jag faktiskt har hemma och INTE behöver köpa. Kan tänka mig att det finns fler människor i min situation, som köper, och sedan inser att man har tjugofem liknande ting?

Nedanför är det tema tidningar och JA det kommer att bli dammigt men då får jag väl antingen ta bort allt damm ELLER rentav ta bort grejerna? Just nu tycker jag bara att det är snyggt. På riktigt. Sedan förstår jag också att alla män tycker att det är onödig yta (men istället skulle de kunna äga sju playstation och tre xbox BARA för att)! Sedan hänger det ringar på bordet och det ligger en hel drös armband.

Nagellack som faktiskt går att använda TROTS gamla färger. Det är ju snart sommar igen! Ögonskuggor och rouge, fina fina. Ska testa blanda litegranna.. får se hur det blir.


JAG ÄR NÖJD?

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så mkt!

2010-01-28 @ 15:22:19
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Elenore

Tack! Tack! Tack! ;) Vad roligt att höra:) Å, måste också ta och införskaffa mig nån form av träd till mina smycken!:)

2010-02-02 @ 20:37:54
URL: http://eeklind.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0