21:15 JULETIDER SOM ÄR FÖRBI






JULMYS hemma hos familjen. Jag gillart! Uppesittarkvällen, den med en sådan stor förväntan på vad som komma skall, var mindre lyckad när vi inte ens vann en tia. Onödigt kom från min fars mun och det ordet tycks alltid komma den 23:e. Varje år. Bara för att vi alltid ska ha dessa lotter. Jaja, roligt roligt :)
MINDRE roligt är det att sitta här i min kära lägenhet och betala för en massa kanaler jag inte får in.

"Du sätter bara i kortet och sedan modulen i tv:n"
"Jag kommer misslyckas.. jag lovar!"
"Nej, det går inte att misslyckas. Det finns ett hål.."
"Då känner du inte mig..."

Ja, vetni, jag har misslyckats. DET GÅR INTE! Tråkigt. Så, jag behöver all hjälp jag kan få.. frivillig?

Kommentarer
Postat av: Johanna

tjusig du är, jackan ser himla go ut!

2010-01-04 @ 09:10:44
URL: http://passepartout.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0