21:16 KONTAKTANNONS: DEL II

Vi kör lite till då. Jag och mina galenskaper...
- Han ska vara en fena på sladdar (jag kan verkligen INTE hålla isär sådana där tekniska prylar och saker, det är en dålig egenskap och jag lovar att bättra mig Å andra sidan är det ju bättre om han är bra på det!)
- Tycka om att åka skridskor. Det är underbart en vacker solig dag.
- Han ska inte vara sådär överdrivet romantisk. Jag tycker att det är romantiskt med.. (såg ni köping i söndags? när de åkte iväg och spelade bilbingo?) JAA bilbingo. Man kan göra det såå roligt
- Påtal om bil, jag kan åka bil i timmar.. huvudsaken man har mycket att prata om och skratta till, HAN ska gilla att åka/köra bil
- Älska att spela spel. Det är viktigt. VÄLDIGT viktigt. Brädspel är både underhållande och kul!..
- Kunna allt. Allmänbildad. Det värsta jag vet är när människor säger "jag vet inte". Hellre ett svar som är fel än JAG VET INTE!
- Hata allt jag älskar och tvärtom. Ni förstår, man behöver inte alltid gilla allting. Jag gillar att handla, diska, tvätta, dammsuga, städa.. allt sådant. Därför vill JAG också göra det. (Okej, det är alltid trevligt med sällskap på ica! OCH jag kommer troligtvis ångra att jag skrivit såhär när jag en dag står där och han ligger och zappar framför tv:n "men älskling, kommer du inte ihåg när du den 27e januari skrev en hel uppsats om att du verkligen INTE ville att jag skulle hjälpa till?" Jag tar tillbaka det!)
- Våga bjuda på sig själv. Det är bara roligt. Man SKA skämma ut sig då och då.
- Gilla att ta promenader.. det är A och O.
- Det är väldigt vackert när mannen beställer vid bordet.
- Vilja lära känna min familj (de är ändå de personer som står mig närmast!)
- Och juste.. kanske faktiskt möjligtvis.. tycka om mig? :P haha,..
- Busa i snön. DET är kärlek. All form av snökrig är fantastiskt.
- Vara duktig på att hamra och spika. Jag gillar sådant och det skulle underlätta om mannen också gjorde det.
- Idérik. Hitta på saker hela tiden. Ha lite pondus helt enkelt.
- Morgonpigg? Den här är faktiskt klurig. Jag har alltid velat ha en morgonpigg man MEN nu när jag tänker efter vill jag nog inte det. Så nej. Varför? Det får ni höra en annan gång!
- Påläst om sitt yrke. Det finns inget mer fantastiskt än att höra sin man snacka om jobb.
- Han ska få ha sina hockeykvällar, fotbollskvällar, spelkvällar. Det är ju ett sätt att sakna honom? Ja.
- Skicka blommor? JAAA! haha, det måste vara det mest fantastiska. Johanna får alltid. Jag vill OCKSÅ ha. Tänk vad fint att en dag bara stå på jobbet så kommer det en bukett söta rosa rosor utan taggar. Favorit.
- Såklart snyggast, bäst, vackrast, finast också.

NU känner jag mig fulländat blottad. Typ. Vad säger ni? Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

DU ÄR GALEN. Stackaaars mään där ute. De har mycket att leva upp till. ;) Skräm inte bort dem bara.

2010-01-27 @ 21:51:14
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: MALIN

MAN FÅR KANSKE TA MIG MED EN NYPA SALT? haha.

2010-01-27 @ 21:58:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Before29

haha det här med morgonpigg är svårt. Man vill ha både ock!

2010-01-27 @ 22:17:02
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Det är rätt kvinna! Håller med i allt. =)

2010-01-27 @ 22:25:56
URL: http://beatas.se
Postat av: Hanna

Jag tycker inte att du är ett dugg galen! Helt rätt ;-)

2010-01-27 @ 22:57:13
URL: http://hannakallstrom.se
Postat av: Snubbe du raggat på helt enkelt

Ja säger Då de du måste tycka att rätt många kan ha dessa egenskaper eftersom du gillar karlar om man säger så! Haha du vill leka runt

2010-01-28 @ 07:41:53
Postat av: MALIN

Det är kanske det sista jag vill?

2010-01-28 @ 11:54:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej bra bra!

2010-01-28 @ 18:11:01
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0