21:42 HAR DU HÖRT RYKTET GÅR?


PREMIÄR IMORGON!
Vill så fruktansvärt gärna se denna film, jag har skrattat varenda gång trailern har gått på tv:n, iofs skrattar jag nästintill jämt så den behöver inte vara rolig för det, MEN jag hoppas på det. Vill ni höra en rolig historia jag kom på i duschen när jag fick lock för öronen..? Jag tänkte väl det.. Min humor.. "Åh vad jag har lock för öronen.. då måste jag förebygga med en kastrull!" haha, sedan garvade jag av skratt. Så kul var det.

Åter till filmen, jag tror att vi ALLA måste se den. Bara en parantes. Nu - THE BREAKUP.

Kommentarer
Postat av: Linusfiona

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-07-15 @ 11:38:42
URL: http://linusfiona.blogmentions.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0