21:52 BIG NO-NO's


Det värsta och fulaste jag vet på killar/män är linnebyxor. LINNEbyxor. Vita eller i beige - gillar VERKLIGEN inte. Tycker bara att det ser.. hemskt ut. Förlåt men dagens sanning. Nu när jag tänker efter... det enda som skulle kunna vara acceptabelt (jag är inte så hård som jag låter) är väl ljusa chinos? MEN då ska de sitta snyggt.

Håriga armhålor på kvinnor. Jag vet inte, vad tycker ni? Är det överhuvudtaget SNYGGT? Kan det vara skönt? VARFÖR använder man inte bara en liten hyvel? Jag förstår det inte. Under mitt första år som säljare på ica var jag med om detta vid x antal ggr. Ni vet, när kunden skall sträcka sig över kassan och ta ner ett cigpaket, såå råååkade man titta upp och såg, inte bara en buske, utan praktiskt taget... hela norrlandsskogen på en och samma plätt. Jag säger då det..

Världen vore alltså MYCKET lyckligare om killar bär mörka byxor och tjejer rakar sina armhålor. Deal?


Kommentarer
Postat av: Perra B.

Jag som precis kompletterade min garderob med ett par mörkbeiga chinos och ett par vita jeans :/ Linnebyxor håller jag dock med om att det är otroligt fult. Både pga struktur och passform.

2010-01-20 @ 23:36:48
Postat av: Adde

Våga vägra raka armhålorna!

2010-01-21 @ 11:52:18
Postat av: Hanna

Jag tycker de kan va jätte fint me linnebyxor på killar!

Tänk dej en solbrun kille med ruffs i håret och en vit tisha till ett par beiga linnebyxor! åsså ska dom va sådär halverst skrynkliga.

Kanske int så snyggt å praktiskt nu på vintern, men jätte fint och fräsht på sommaren! =)

2010-01-21 @ 17:19:49
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Nea

Deal!!

2010-01-21 @ 20:08:43
URL: http://skorpansaventyr.blogg.se/
Postat av: pehtra

INGE HÅR I ARMPITTARNA!!!!! fyfan ekligt ekligt.....

2010-01-23 @ 14:51:15
URL: http://franguru.blogspot.com/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0