21:55 LACK MED KILKLACK



Leggings/H&M trend
Linne/H&M divided
Hålstickad tröja/Ginatricot (ja, den är lång och jag hade dragit upp den!)
Skor med kilklack i lack/Weekday


LÖRDAGENS. När jag går på stan vill jag vara så enkelt men varmt klädd som möjligt, därför fick det bli detta! Ja tack!

Sitter och tittar på guldbaggen! Spännande. Haha. Måste bara tillägga att jag blev riktigt glaad idag när en kund berättade att hon läste min blogg. TUSEN TACK. Förlåt om jag lät hemsk och tråkig. Skyller på min förkylning och hesa/hostiga röst.. Du är guld värd och gjorde min dag! :) Tycker förövrigt att vi alla borde kunna göra samma sak! Det slutar ju alltid med att alla blir glada och lyckliga. Right?

Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN HALLÅ va du är söt! Jag hålelr helt med, man ska våga berätta små saker, ge komplimangr och våga le mot varandra. Det mår ALLA bättre av.



Oekj, ett önskemål? För alla de som inte har en walk in som du (dvs alla männiksor i världen) kan inte du fota den så man ser hela alltet? Finns det en dörr? är det en klädkammare? har du byggt upp så det är en walk in mellan två garderobsväggar?? Please, do share!

2010-01-26 @ 14:12:31
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0