23:07 LAX I EN LAXASK


Jag har verkligen, på riktigt, lagat lax idag (frånsett att jag ringde min kära mor 4 ggr utan resultat så var jag ENSAM vid matlagningen!). Gissa om det blev gott? Gissa om det ser ut som en laxstuvning? (hur i hela fridens dagar vet man när den är klar utan att dela den i tjugofyra bitar?) weell, jag är stolt. Imorgon blir det lax till lunch och sedan ska jag verkligen gymma. Är så trött att INTE få bli svettig och äcklig och grå på gymmet. Jag vill TRÄNA!! NU!

Tänk att jag kan laga mat. Wow.

Kommentarer
Postat av: Perra B.

Inte så noga med fisk när det kommer till om den är helt genomstekt.. man kan ju käka den rå om man så vill :P

2010-01-20 @ 23:41:09
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0