DET VAR EN DAG PÅ STRANDEN


I fredags mötte jag upp Johanna mitt i stan och sedan drog vi ut till havet - gullviks havsbad. Klockan var här 16.00 och det var EN till familj som ockuperade stranden med oss. Solen stekte!

Johanna och jag har turats om att ta bilderna denna helg..

Se så högt upp solen står. Jag gillar kontrasterna i färgerna.

Jordgubbar! (14,90:-/l jag trodde de skämtade.. i uppsala betalar man 35:-)

Goda vindruvor!

Jag körde en guidad tur och gasade upp till vårt högsta berg - varvsberget. Härifrån ser man hela staden. En riktigt fin hamnstad - örnsköldsvik.

Och jag var hyfsat (relativt, skapligt) glad över mitt sällskap. Haha, Johanna, jag saknar dig redan!

HON ÄR NU BORTA. Efter att ha delat rum med min kvinna har hon nu lämnat oss för sin stad Uppsala (jag åker hem lite senare, som sagt). Det är tomt utan henne MEN jag lever kvar i alla bilder. Se så fina OCH det är bara början...

Kommentarer
Postat av: sarase

underbara sommarbilder!

2010-07-04 @ 17:31:22
URL: http://sarase.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0