DU & JAG


HAHA, jag älskar den här bilden! (den bjuder vi på, eller hur johanna?) spindelnät vadå?

Jag njuter av Johannas närvaro, tillvaro, allt!

Och den obligatoriska. Jag blir alltid så glad av dig.

GODNATT. Dessa bilder togs alltså för ett dygn sedan (det kommer fler!). Varje kväll ser likadan ut den här veckan - massa härligheter. Är det någonting jag verkligen gillar - är det sådana här tider! MUMS säger jag bara! Kvällen har varit minst lika bra som igår (okej, tio gånger bättre). Min favorit sedan jag var liten (kanske för att hans son var den snyggaste jag visste när jag jämt skulle titta på "fransosen") CG är alltid BÄST! Jag blir så lycklig. Jag blir så salig.

you are always on my mind

Kommentarer
Postat av: eemma

supersöt är du.

2010-07-28 @ 16:19:23
URL: http://eemz.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0