TACK FÖR KOMMENTAREN

Hej! :)
Visst är det du som jobbar på H&M i uppsala? Tycker du har sådan jädra skön stil! Ibland brukar jag gå in där bara för att inspireras lite av vad du har på dig (ja tro det eller ej, och usch, jag låter som värsta stalkern). Diggar helt enkelt dina kläder till 1000 och du verkar vara snäll också (kommer ihåg en gång när du hade på dig ett jättefint ljusrosa/beiget linne som jag tyckte var dundersnyggt och du berättade att du hade köpt det på rean, typ i vintras eller något). 
Keep up the good work girl. Snygg stil, härlig blogg! :)

HEJ SÖTA!! Först och främst vill jag bara säga tusen tack för att det finns så fina människor som vågar skriva sådana här saker trots den svenska normen :) och sedan tusen tack till dig som skriver detta. Mitt leende sträcker sig från öst till väst och en dag med denna början kan bara bli bäst! Det känns skönt att få ett sådant omdömde - att det inte var tvärtom - det lyfter upp!

Kom ihåg det - till er därute - gör vad ni kan för att lyfta varandra!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0