UTOMHUS i SOLSKENET


Va? Hörde jag trött?

Såhär såg det ut ikväll..

DAN FÖRE DOPPARDAN. Har kommit hem efter att jag spenderat kvällen hos min släkt med grillning (tja, vi försökte i alla fall) och sedan även en biltur för att hämta hem Debbie. Hela vägen ut på landet. Galet. Men solen sken och det var förträffligt fint.. Nu vet jag vart jag ska ta mina "outfitbilder". Tack! Vill bara meddela att jag arbetar min sista dag imorgon för att sedan gå in på SEMESTER. Åh, kan bara minnas förra årets goa och glada semester! Jag VET att det inte kommer bli samma känsla denna gång.. men man kan alltid hoppas!

Mitt köp? Jag visar det direkt när jag vaknat imorgonbitti. Puuh, måste få lite sömn i min sjuka kropp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga bilder!

2010-06-24 @ 07:32:36
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Sissi

söt du är!

2010-06-24 @ 18:29:30
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0