VÄRLDENS BÄSTA PAPPA 45 ÅR

Hallå. Vilken kalasdag - bokstavligen. Jag flög upp till min hemstad ÖRNSKÖLDSVIK klockan 15:10, det tog 50 min att flyga och sedan möttes jag av fyra underbara ansikten. Vi åkte hem till oss och fortsatte firandet där jag gratulerade min far på födelsedagen. Sedan hade Edvin match och jag följde glatt med min far och bror för att titta. Efter detta fick vi ännu mer besök och alla kakor och tårtor togs fram än en gång. Gott. Nu sitter vi alla utslagna i soffan.. och vet ni vad? Jag älskar det. Jag älskar att bara kunna vara, bara kunna känna ett lugn och INTE stressa tillbaka på två dagar. Hurra. Semestern - here we come.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0