06:44 DEN NYA BOKEN

Ett av mina senaste fynd... ca 60kr!
Verkar helt fantastiskt bra med dess bilder och tips!

Dimman ligger över oss utanför och jag hörde precis att det ska komma ett (nytt!) snöområde in över sverige. Varför? Annars är jag verkligen trött, kände att jag fick ta tag i grannens kraft för att komma upp denna morgon MEN det fixar vi.. right? Det kommer bli hur roligt som helst med clubfrukost!

& Tusen tack Mia för din glada kommentar. Den gjorde mig glad. Huvudsaken är att vi har det roligt i livet! Jag hoppas verkligen att under all sådan här stress ändå kunna behålla ett vackert lugn och ett glatt leende, med hjälp av er alla förstås!

Kommentarer
Postat av: mia

tänkte väl att den skulle ge dig ett leende!! :) man ska ge varandra fina komplimanger varje dag!!

2010-03-26 @ 18:21:58
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0