08:34 RANDIGT OCH DRAPERAT

Kavaj 249:- H&M divided, Kjol 349:- (nedsatt till 50:-) H&M trend.

Igår: Godis och en halv wallander-film - sedan bytte jag till bridget jones (:
GODMORGON
. Tänkte ge er lite shopping såhär på de tidiga timmarna. Jag gillar båda dessa plagg (som vanligt, varför skriver man egentligen att man ääälskar varenda litet plagg som kommer in genom dessa väggar? ALLA skriver ju det? Hur kan man älska så mycket? Weell, jag gillar. Att man älskar någonting kan man bara göra i personer)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

MALIN! Där dääär har du något jag haft på min önskelista läänge, men en stackare som mej hinner inte alltid haffa det jag vill ha när jag är ute och reser så mkt. SJUKTFIN! och prisvärd.

2010-03-15 @ 12:11:52
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

kavajen alltså;P

2010-03-15 @ 12:15:17
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0