09:53 JUST NU



Jag är kanske den mest vill-jag-ha-någonting-gör-jag-det-på-en-gång människan i hela världen. Imorse vaknade jag klockan strax efter sju och insåg att jag ville ha min höga hylla till en sideboard. SAGT OCH GJORT. "hur ska jag få ner den tunga?" tänkte jag men lika snabbt kom jag på att lägga en handduk på golvet och sedan, sakta sakta, höll jag emot och ner den kom. WoW. Det blev så himla fint. Tog bort alla böcker som inte är rosa och la de i köket.. mitt rum blir bättre och bättre dag för dag.

DET lakan ni ser i bild är ifrån H&M.com och är i lila och vitt. Tavlan kommer ifrån IKEA, köptes igår och föreställer NewYork i kartbild. Nu ska jag ut på stan och investera i mer fina ting. Inredning blir roligare och roligare ju mer man köper. Konstigt nog.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0