12:53 40 ÄR DET NYA 20

Jag kan inte släppa det där med att nu går det utför. Plötsligt blev jag gammal och grå. 21 år. Är det verkligen så? Är det nu livet bara dalar? Eller är det nu allting faller på plats och det bara ger med sig? Tvätten var det ja. Sedan ska jag köpa proteinpulver eller någonting annat liknande. Jag har aldrig vägt så mycket som jag gör nu. Jag har aldrig tränat så mycket som jag gör nu. Jag har aldrig ätit så mycket som jag gör nu (mina portioner är mer än det dubbla jag åt innan!) och ÄNDÅ mina damer och herrar.. har jag exakt samma strl. Sjukt egentligen. SÅ ATT jag orkar inte äta hela tiden och därför behöver jag kosttillskott. Ni får tycka vad ni vill faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ML

Guuuud 21 år en sån bra ålder!! Njuut!



http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se

Postat av: Lisa

MEN OMG (man får gärna läsa det som O M G, inget jäkla oh my god.. eller?) men på riktigt? hur jävla creeeeepy va inte det! uscha buscha



keep well,

måste komma in och göra retur på toppen jag köpte av dig senast, för genomskinlig..

2010-03-11 @ 13:23:57
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Lisa

okej, jag är en nörd, men jag skickade den förra kommentaren så skulle jag verifiera som man måste du vet... orden jag skulle skriva in var



RETURN IT



HAHAHAHHAAA

2010-03-11 @ 13:24:38
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0