13:19 CHOCKTILLSTÅND

Jag började denna dag med yoghurt (äpple, kanel, vanilj-smak vilket gjorde att jag började må illa) tre mackor med skinka och keso. Sedan såg jag en liten snutt av en film och efter det GYMMET. Väl där gick jag upp för trappen och in för att fylla på vatten (vad det rimmar! haha). DÅ såg jag en man jag aldrig sett där förut, bara på andra ställen. JAG i min tur blev så chockad att när jag hällde vattenflaskan i munnen landade allting på linnet (snyggt malin, vitt linne och vatten över hela...) HAN i sin tur blev så chockad att han stöp på en femtonkilos hantel. Jag började skratta ihjäl mig och han likaså, trots att han hade ont i sin tå.
Han frågade om vi skulle träna tillsammans och javisst, det har väl ingen dött av tänkte jag? Så vi körde hårt och sedan var vi så trötta att vi bara orkade 50 situps på slutet (tänkte bara lägga till att han ser ungefär ut som ashton kutcher.. det säger väl allt? OCH vi har aldrig tidigare pratats vid..)
Sedan gick vi mot omklädningsrummen och han börjar med..
"Men du... får man bjuda ut dig på middag ikväll?!"
Här tänkte jag direkt vilka kläder jag skulle få ta på mig och började fokusera på inläggets plagg nedan.. sedan..
"Nej, jag tror faktiskt inte det.." (va. va. vad säger jag?!)
"Nähä, och varför inte om man får fråga?!"
"För att.. jag känner att.. jag är fast vid någonting annat.."
"Men kom igen Malin (hur kan han veta vad jag heter?) vad har HAN som inte jag har?"
Jag drog på mig ett leende, gick sakta fram emot honom, ställde mig på tå (ja han är lång) böjde mig över honom, la min ena hand på hans axel och viskade med min snällaste röst:
"ALLT!"
Sedan ställde jag ner mina hälar, vände på klacken, och gick. CHOCKAD över vad jag sagt. GLAD över vad jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jisses lyckades du med en gym-raggning?:D

2010-03-03 @ 13:59:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ida

Shit vilken historia! Berätta mer! Vem är det som har allt? :D

2010-03-03 @ 18:07:33
Postat av: Anonym

why?

2010-03-03 @ 19:50:42
Postat av: P

HAHA! Vilken story :P

2010-03-03 @ 20:18:52
URL: http://songsaad.webblogg.se/
Postat av: MALIN

(: Njaa.. om du säger mig "why?" säger jag dig varför.

2010-03-03 @ 20:37:06
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: bella sten

ooj, fick läsa om flera gånger för att verkligen fatta vad som hände..

Hur kunde han veta vad du hette, och vem är det som har allt? berätta!

2010-03-06 @ 22:03:10
Postat av: sara bergenwall



näe malin !! berätta mer. det var ändå en fin historia.

om det menas att du är över honom? go for it ; )

2010-03-07 @ 10:11:04
URL: http://sarabergenwall.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0