NU ÄR VI PÅVÄG HEEEEM!


Så vaknade vi även denna dag
och efter tolv intog vi ikea. Mor har skrivit en lång lista på vad som ska köpas och papsen hade med sig denna i bröstfickan - ja visst han hade en kulspetspenna med sig också! Sedan började kön redan vid rödljusen (det är trots allt en klämdag och att vandra på ikea denna ljuvliga dag är kanske inte att hissa i granen!). Redan vid parkeringen var far trött och less så han sa "hallåå, ungar, ni får 500kr var så säger vi till mamma att allt är slut" Oscar och jag tittade på varandra med ett leende på läpparna "MEN SJÄLVKLART!" Vad gör man inte för pengar? Vi gick in trots allt, pappa insåg att det är ju billig lunch! Ett ikeabesök och tusenlappar senare (jag köpte bland annat galgar för tvåhundra spänn.. vill man ha det fint hemma... JA!) åt vi mat och NU, äntligen, har vi lämnat uppsala! Sitter i bilen och tjoar.. Jag har hela baksätet för mig själv och jordens största lösviktpåse. Snart SOLSIDAN. Bror har med sig sin dator och den ska vi alla titta på! YEY! VAD GÖR NI?

vet ni vad det värsta är? Jag får bara ta en godis var femte mil, pappa har satt en regel.. SUCK!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0