MIN DAG DEN TJUGOSJÄTTE MAJ

KLOCKAN 11.11 Påväg till stan för att möta upp Johanna

KLOCKAN 12.07 Åker till detta ställe (där jag hittade jeansshortsen nedan!)
KLOCKAN 12.51 Hem till Johannas farmor för kaffe och kakor på balkongen

KLOCKAN 13.34 Drar vi vidare ner till stan för att äta lunch

KLOCKAN 13.49 Parkerar på stan

KLOCKAN 13.54 Står vi och tar fina foton


Se så fint i trädgården där utanför




KLOCKAN 14.21 Lunch vid fyrisån


Johanna äter jordgubbar! MUMS!

Vi fick lite besök av herr och fru fågel

KLOCKAN 15.29 Anlände vi till vattnet (efter att ha besökt ica för godis!)







Vi två




Hej. Jag älskar dig!

Vad tycker ni om att följa mina dagar såhär? (jag lägger till fler bilder och mer text efter jobbet! Stay tuned!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så härliga bilder, älska jeansshortsen !

2010-05-27 @ 10:43:50
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar din blogg.. :) och jag måste bara få fråga.. Vet att de kommit in dom där transparenta skjortorna på diveded avdenlingen igen, men hann inte få tag i en i min strl o svart.. Kommer ni få in dom igen må tro? :)

2010-05-27 @ 11:34:33
Postat av: Madeleine

ÅH, så härliga bilder!

2010-05-27 @ 18:52:36
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Välbekant ställe vid ån :-). Bor 5min därifrån så blir lätt ett favoritställe under våren!

2010-05-27 @ 22:17:03
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0