VARDAGSLIVET


Jag och lillebror i bilen påväg till Stockholm

Och framåt festade de loss på en colaburk

Och när vi väl var framme hade fadern svårt att få in oss. Det slutade med att han tog till mobiltelefonen

Och mor lånade kameran för att knäppa en bild på naturen (och mig! haha)

Eh, varför får jag en känsla av Svenssonfamilj/Sunes sommar/Vi hade iallafall tur med vädret etc. HALLÅ, jag vägrade gå bredvid de på gatan.. hörde jag adidas sponsor? haha

Sedan lämnade vi min morbrors hem och tog med honom till staden. Känslan i bilden - DRESSMAN?

Det var en fin dag och solen stod i sitt rätta läge (åtminstone i en timme..)

Och bara en sekund efter detta intog vi gatorna, i några inlägg ner visas KFEM i Vällingby där vi spenderade mest tid. När jag var yngre åkte vi ofta till min morbror i stockholm, varje år, det var ÅRETS höjdpunkt och att då även få shoppa loss i Vällingby centrum var det bästa jag visste. Det hängde nostalgi i luften då det var väldigt längesedan sist!

Kommentarer
Postat av: lina

hej, ville bara fråga hur många timmar du jobbar alltså på jobbet? du verka hinna me såå mycke kul om dagarna :)

2010-11-09 @ 23:07:12
Postat av: ida

å va mysigt o umgås med familjen !

2010-11-10 @ 08:27:51
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Henningmia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-04-11 @ 11:42:21
URL: http://henningmia.blogetty.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0