CAN'T HELP THAT YOU LOOK LIKE AN ANGEL


Jag fullkomligt älskar när jag får låttips,
ni förstår - jag snöar oftast in mig i en del låtar och kör dessa på repeat till dess att de är totalt sönderspelade, därför blir jag extra glad när ni kommenterar och berättar vilka låtar ni lyssnar på. Senaste låten jag fick skriven är DENNA och det är precis så jag tycker, tänker, känner... Ibland sitter man där och får inte fram ett enda ord, då är det bra att dra till med texter från låtar.

Mestadels undrar jag om det bara är en prövning.. ett test på att se hur länge jag orkar hålla mig.. det värsta är att det går hur dåligt som helst. Jag kan inte alls undvika att följa ditt liv varför dag.

somethings always brings me back to you.

Kommentarer
Postat av: esmeralda

tack så mycket!

2010-10-15 @ 00:42:21
URL: http://ndotter.se
Postat av: ida

å underbar bild !!! fin du e !

2010-10-15 @ 07:49:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Stina

Vet inte alls vad du gillar men här är några tips :)



Thriving ivory - Angels on the moon

Gavin Degraw - I dont want to be

Chantal Kreviazuk - Feels like home

Never let go - Bryan Adams

Bruno Mars - Just the way you are

When the stars go blue - Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz



Never shout never - Happy

Cheryl Cole - Fight for this love

Hero of war - Rise against

Five for figthing - Superman



:)

2010-10-15 @ 18:03:36
URL: http://happyt.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0