GRATTIS GRATTIS VÄRLDENS BÄSTE LILLEBROR


Idag fyller min yngsta bror 13 år. TRETTON år. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var nio år och berättade för min bästa kompis Lina att jag skulle få ett syskon. Vi sa då alltid att när DET barnet skulle börja skolan, skulle vi vara äldst, bäst och vackrast.. dvs. gå i nian. Nu är det ungefär 150 år sedan och jag har gått och blivit 22 medan min sötnöt till bror är 13 och går i sjuan. Vad tiden går snabbt, åter till grejen.. GRATTIS EDVIN och hoppas du får världens bästa dag!!

ps. hade jag varit hemma hade vi garanterat spelat fotboll från morgon till kväll JAG i Ljungbergs tshirt! Hoho.

Kommentarer
Postat av: 13 årige lillebror

Tack

2010-10-10 @ 10:23:33
Postat av: Matilda

då fyller han samma dag som jag , haha :)

Grattis till din lillebror :D

2010-10-10 @ 10:32:01
URL: http://maddetildaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur kommmer det sig att du flyttade så långt ifrån din familj? :) Kram

2010-10-10 @ 16:02:07
Postat av: sofie

han är söt :)

grattis till honom

2010-10-11 @ 16:25:38
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0