Q/A PART ONE

vad bär du helst på fötterna i höst? Jag bär allra allra helst acne pistols MEN med tanke på att det kanske inte är så otroligt realistiskt får jag nöja mig med ett par andra boots, och självklart ett par snygga pumps! Vad är det finaste du kan ha på dig nu i höst? :) Lager på lager av färgskalen nude/kamel/beige. Jag älskar de färgerna, bara för att det är höst och mörker behöver man ju inte klä sig där efter. Vart får du in inspiration ifrån? :) Mestadels från andra bloggar med tanke på att jag lägger ner så otroligt mycket tid på att läsa dessa MEN också såklart från människor på stan, modemagasin och helt enkelt min garderob där man kan mixa kläder från tidigare år. Riktigt roligt. Hej! Jag smygläser din blogg ibland! Du är otroligt kreativ och har väldigt cool stil! (Och så har vi faktiskt gått på samma skola, Nola en gång i tiden vill jag minnas...:)Men du känner nog inte igen mig, det är en stooor skola!) Min fråga till dig är: Vad lyssnar du på för musik? Har du några favoritarister/grupper? Vilka? Åh, den här är så otroligt svår - eller egentligen inte. Till att börja med HEEEJ! Haha, roligt att vi har gått i samma skola, mycket trevligt att du kommer ihåg ;) Så till frågan, jag gillar helt enkelt män med gitarrer och ballader. Kul? Kanske inte. Förträffligt romantiskt? OF COURSE! Såsom Gavin Degraw, lifehouse, lite westlife (okej mycket) men så även lady gaga och katy perry. En härlig mix av allt. Grease är också en stor favorit bland låtar, och ABBA, aah, jag kan inte bestämma mig. Men måste jag välja en får det bli Westlife - de har aldrig gjort mig besviken. nu när du ändå har frågestund slär jag till på en fråga jag har finurlat på ett tag: är hela din familj troende? Jag är uppvuxen i en rakt igenom troende familj så ja :) Jag undrar hur du och Daniel känner varandra och om ni har haft ett förhållande? :) Kram på dig Jag återkommer till denna fråga :) KRAM! hm, ser ut som att du har en walk in closet? :D Då ser du rätt, haha, jag gillar min walk in closet! MYCKET härlig! Det är ju därför man köper en större lägenhet - för att kläderna ska få plats? Inte sant? ;)

TUSEN TACK FÖR ALLA FRÅGOR. JAG BÖRJAR MED DENNA HALVA! HOPPAS SVAREN FALLER ER I SMAKEN, ANNARS FRÅGA IGEN!

Kommentarer
Postat av: linn

härligt :)

2010-10-02 @ 12:57:13
URL: http://proffsig.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0