Q/A PART TWO

hur känner du daniel norberg? :) Åh, vi lärde känna varandra på cypern av alla ställen i denna värld. Sedan har vi hälsat på de i uddevalla och de har varit hemma hos mig i uppsala. vilka är dina fem favorit killnamn? Ludwig, Adrian, Eric, Noah och Andreas (jag säger såklart inte vad jag själv vill döpa mitt barn till, det håller jag hemligt!) hur lärde du känna johanna? Genom min kära kusin Viktoria. Vi lärde känna varandra när jag var 17 (tror jag?) och fastnade direkt för varandra. I stort sett kan man säga att vi varit bästa vänner sedan dess - more to come! vad tycker du är den viktigaste anledningen till varför man vill ha en kille ? Egentligen finns det inga anledningar, det är bara det att tillsammans är man starka och att vara två, dela på all kärlek, är väl ändå det bästa som finns? Att sedan bibehålla känslorna är svårt MEN om båda verkligen ger och tar finns det inget som kan sära på det att störst av allt är kärleken. Vi är skapta till att vara två i ett. Kan du visa en bild på den kompis du tycker klär sig bäst, förutom dig själv, en tjejkompis och en killkompis. Ja, såklart jag kan göra! Har verkligen en kvinna på g.. Vilken herre ska det bli? Kan du berätta mer om alla blommor du fått på dörren, vem det är ifrån och andra överraskningar? Haha, allt som handlar om männen i mitt liv försöker jag att hålla utanför bloggen (så gott det går, med dock vissa undantag!) och bara så ni vet... det finns bara en man i mitt liv. Kan du visa mer bilder på ditt kök osv. ? Det skulle kunna ordnas framöver - ja. Hur fick du jobb på hm från början? Jag slog en signal... vilken är din favorit stad och varför ? Göteborg. Jag kommer aldrig vilja bo där (man ska aldrig säga aldrig) men för varje gång jag varit i staden har den gett mig nya känslor och minnen. Staden andas sommar och turism, jag gillar sådant. Hur mycket pengar lägger du på kläder, skor etc i månaden? Det känns som att det blir en del... Förra månaden räknade jag ut att det blev ungefär på pricken 700:-. Det trodde ni inte va? Så om ni vill läsa mode a la money är ni inne på fel blogg. Jag gillar budgetlyx. Vad hände med den där killen du var tillsammans med? Jag antar att du menar han för ca 1 år sedan? Well, ett förhållande behöver två personer för att det ska hålla ihop. Varför tog det slut? Det var mitt fel, tyvärr, jag var en idiot och man lär sig av sina misstag. Det kanske var längesen, för jag läste din blogg mycket förr, men slutade av något anledning men nu har jag börjat läsa den igen :) jag älskar den och du verkar vara en sån härlig tjej:) Tack snälla, det är så roligt att läsa att ens blogg verkligen uppskattas på rätt sätt. Du gjorde mig riktigt glad, GÖR mig riktigt glad :) hur går det med träningen? Hur bra som helst tack! Träningen är fortfarande en stor del av mitt liv men jag har valt att inte skriva om det, dels för att det är så stor press på unga tjejer idag och dels för att jag helt enkelt bara inte vill. du brukar skriva om att du gymmar ibland. hur ofta? Gymmet besöks helst varje dag! (med vissa undantag) jag ser det inte som ett måste - däremot är det en riktigt stor hobby. Jag har äntligen passerat 10kg hantlarna igen (tack gud, förra året var jag uppe i 12, det ska jag slå i år!) är du noga med vad du stoppar i dig? Nej det är jag verkligen inte. Med tanke på att jag tränar så pass mycket som jag gör ser jag ingen anledning till att vara försiktig med mat och sötsaker. Jag älskar mat. Jag älskar godis. Jag älskar kakor. Det är ju JAG. Varför ska jag ändra på mig för att vara någon annan? Jag vet att det inte alls är nyttigt, men samtidigt känner jag att VEM BRYR SIG? Vill jag inte äta godis? Äter jag inte godis. Vill jag äta godis? Äter jag godis. Att ha förbud för någonting gör en bara svagare i längden. Har du funderat på att börja plugga nån gång? vad i såfall? Jag ville alltid bli inredningsarkitekt när jag var mindre, satt varje söndag och ritade nya hus.. till dess att jag verkligen VERKLIGEN lyckades rita mitt framtida hus. Jag log och ramade in det, övervåning, nedervåning. Tre sovrum för barnen och ett fantastiskt lyxigt för mig och min man. Det har jag kvar än idag och jag vill verkligen bygga eget när jag blir äldre.. men just nu är det inget som tilltalar mig. Jag älskar mitt jobb och vill inte byta bort det för någonting. Vad jobbar du med? På H&M Vart bor du? I Uppsala, kommer ursprungligen från Örnsköldsvik hej malin har du någon kille? ... nej det har jag inte, detta beror mycket på min egen inställning, faktiskt. Och är det något mellan dej och daniel elr är ni bara bra kompisar? :) Vi är BRA kompisar! Daniel är den mest ödmjuke man jag någonsin träffat på och en vacker dag vill jag ha en karl som är precis som honom, det vill väl alla tjejer? Ödmjukhet och ärlighet varar längst.

SÅDÄRJA, AVSLUTAR DAGEN MED DE SISTA SVAREN. HOPPAS NI ALLA FÅTT SVAR NI FÖRVÄNTAT ER! SOV SÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: johanna

SV: vad kul att höra, jo, med mig är det också toppen :) hugs!

2010-10-03 @ 00:36:22
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Michelle

En fråga. Hur gick du till väga för att få jobbet på h&m? :)

2010-10-04 @ 01:14:38
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Jag brukar kolla in på din blogg dagligen och jag gillar den, men jag undrar en sak du skriver "Att ha förbud för någonting gör en bara svagare i längden" vad menar du egentligen med det? Jag skulle vilja säga tvärt om! Då jag också tränar varje dag, och nu har klarar av att hålla mig borta från godis, läst chips och snabbmat i två månader, jag känner mer att jag har blivit starkare som person än svagare, så jag undrar bara vad du menar att man blir svagare! :)

2010-10-05 @ 22:19:07
URL: http://rullerbyttan.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0