VAD ÄR DET FRÅGAN OM?


När jag nämner ordet "cykel" frågar alltid de jag pratar med "kan du verkligen cykla malin?", de kan tydligen inte se mig på en cykel och med den här bilden förstår jag varför. Min sadel går inte att beskriva med ord. Jag cyklar alltid med en skiftnyckel i väskan för den liksom faller - uppåt. Behöver jag skriva att det gör ont att cykla? Jag väntar med glädje på människor som vill fixa den här för jag får ont i mina händer varje gång, och då är jag stark också.

Lillebror: "Malin, du är ju för tung!" Eh, älskar dig också.

Kommentarer
Postat av: ingrid

härlig blogg!!

2010-10-18 @ 22:57:54
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Mams

Är rädd om min cykel!! ;P

2010-10-19 @ 11:16:39
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0