FOKUS - ÖGON


Jag har provat en hel mängd olika mascaror MEN ingen mascara är som MIN. Den är fantastisk! Förlänger fransarna, ger volym och jag behöver inte använda ögonfransböjare. Mina fransar är från början väldigt böjda och mörka MEN resultatet blir perfekt! (på bilden har jag en väldigt gammal mascara och det fanns inte mycket svart alls kvar i den, därmed det lite "klumpiga" resultatet tyvärr!)

Jag vågar faktiskt inte berätta vad jag har skuggat med för ni skulle inte tro mig. DEN NYA SKUGGAN är underbar!

Vill ni veta mer om sminkningen kan jag göra ett eget inlägg med de produkter jag använt mig utav annars lämnar vi outfiten och sminkningen från lördagskvällen! Snart idol.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0