FRÅN IDOL TILL TÅRARNAS KRIG


Jag skulle jämföra mitt ansikte som om det vore doppat i en hink fylld av vatten. Dagboken, Dear John och så The last song, ni förstår genren va? Fantastiskt vacker. Fantastiskt... men jag klarar helt enkelt bara inte av sådana här filmer... längre. Ni är några som frågat vad jag önskar mig mest av allt i hela världen och jag brukar ofta säga, egentligen bara för att dra en vit lögn, att det är något materiellt ting. Det var en ren lögn. Jag vill vara nitton år igen. 19.

Kommentarer
Postat av: emilia

Kan du vara jätte snäll och ställa en fråga på min frågestund, ju mer frågor du ställer får du mer länkningar :D Snälla! Ja blir verkligen jätte glad! fråga på om vad som helst!

2010-09-25 @ 18:09:47
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se
Postat av: tea

haha såg den i helgen.. grinade som en liten barnrumpa. lite förutsägbar, men SÅ himla fin.

2010-09-27 @ 22:28:53
URL: http://livelove.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0