GRAFFITI


Nagellacket som jag investerade i igår, har hört rykten om att detta är HELT SLUT i hela stan så jag hade tur :) Min Sofia har haft på sig det här i veckan och jag är helt galen i hennes naglar - de är så sanslöst snygga! Har tänkt mig ett nudefärgat baslack under, vilket kommer ge en effekt i lite "leo"naglar. Måste göra det här senare idag!

NU. På morgonen har jag tvättat, torkat och vikt/hängt in alla kläder, dammsugit, sorterat lite räkningar, dammat, torkat alla golv OCH gjort iordning världens mest goda colaglas - som jag sedan tappade rakt ner på köksgolvet. Jag vet egentligen inte vad som var värst.. att ligga på alla fyra och städa upp ALL kletig cola eller att det faktiskt var den sista colan i flaskan.. måste. ha. cola. NU! Men sedan slogs jag av att jag hunnit allt detta på bara några timmar på morgonen och har hela dagen kvar till annat skoj. JA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tackar så mycket!

2010-09-01 @ 11:56:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Zandra

det är sjukt snyggt! vill se resultat snart :) hihi mycket fin blogg också!

2010-09-01 @ 14:42:43
URL: http://glasruta.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0