I CROSS OVER LINES AND I BROKE ALL THE RULES


stockholm by night (bilden har egentligen ingenting med texten att göra, men jag gillar att den ser lite sådär lagom antik ut!)

Har ni någonsin varit med om ett ögonblick som ni rakt igenom bara vill frysa, att tiden ska stanna och sedan bara dra in exakt allting som händer på två röda sekunder? När allting annat bara försvinner bort i horisonten... när ingenting längre spelar någon roll...? Det har jag. Jag tittade in i dina ögon. Jag mötte din blick... och insåg att ingenting kommer någonsin bli som förr.

Kommentarer
Postat av: Liisaa

Vad fint skrivet! :)

2010-09-12 @ 21:57:26
URL: http://createthestyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har frågestund på bloggen och skulle bli glad om du ställde några frågor på bloggen, tack i förhand, PUSS <33

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0