IDAG ÄR DET MIN MAMMAS DAG









GRATTIS GRATTIS GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. Idag fyller min kära mor - 44 år. FYRTIOFYRA år. Jag kommer fortfarande ihåg när hon blev 30. Haha, vad tiden går! Men skönheten håller i sig, inte sant? :) Min mor är inte bara min mamma och speglar en roll utan hon är även min allra bästa vän. Hon är den jag alltid ringer när jag är överlycklig eller fruktansvärt ledsen. Hon är med i allt! GRATTIS MAMMA! Hoppas paketen hinner landa idag :)

Jag tackar fortfarande alla makter för att jag inte föddes på denna dag - det var beräknat att jag skulle komma ut den 23:e men nyfiken i en strut som jag är lyckades jag titta ut den 19:e. OCH TACK FÖR DET!

Kommentarer
Postat av: Mor

TAAACK sötnos!!:)

2010-09-23 @ 12:07:03
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0