MÖNSTER PÅ BENEN




Leggings/H&M dam
Espadrillos/H&M acc
Linne/Ginatricot
Kavaj/Ginatricot
Sjal/H&M acc
Halsband/H&M divided

Jag var så otroligt nära på att köpa den nya leggingsen som kommit in med leopardmönster - sedan när jag stod där i kassan insåg jag att jag faktiskt har ett par hemma. Man tackar. Väl hemma letade jag upp dessa och de duger väl ändå i krig?

NU. Mitt uppe i den största städningen någonsin, jag ligger inte bara på golvet och städar uttag utan jag är också uppe i luften och flyger bland dammiga lister. JAG HAR TILL OCH MED SATT HÄFTMASSA BAKOM DE DELAR SOM RAMLAT NER I KÖKET, hur duktig? Jag är så duktig att jag förtjänar troligtvis 1 kg godis. Visst gör jag? Aj, nu fick jag ont i nacken..

STÄDTIPS a la Malin:
1. Ta en promenad och möt en fin kille, jag blir alltid så taggad för då tänker jag att OM han skulle komma hem till mig måste jag såklart ha det städat och vackert.
2. Träna först, man får en sådan energi att bara springa runt och röja då (såklart MAT efter träningen!)
3. Sätt på musik i högsta hugg (högsta, det ska till och med höras utöver dammsugaren) kommer en granne och gnäller? Gnäll då tillbaka för att denne alltid står och röker i balkongen bredvid.
4. Passa på att städa innan ett bra tv-program, det blir alltid så skönt att tänka "när jag tittar på det där programmet - då är det klart".
5. Städa med lite kläder på. Jag ljuger inte, det är det bästa som finns! För det första slipper du bli svettig och för det andra kan du bara dansa runt och njuta av doften FRÄSCHT!

Ge mig fler tips va? Hur gör ni när ni städar?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara att göra det och se hur allt blir skinande rent, finns det någon bättre känsla? :D

2010-09-05 @ 16:38:41
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjusigt:))

2010-09-05 @ 17:35:37
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: SANIA CLAUS

aså åhhhhhhh din fetinggarderob!! lovely!



och sv: tack :) mycket tack! (: diggar vad som hänger där till vänster ;)

2010-09-05 @ 19:16:10
URL: http://www.saniaclaus.se
Postat av: Sofia i London

va finfint hår du har!

2010-09-06 @ 01:42:44
URL: http://sophedeluxe.devote.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0