TACK BÄSTE MORBROR


En stor skål med en riktigt fin fot, ett serveringsfat OCH en skål till. Blev riktigt glad över dessa presenter, min morbror han kan han! (ps. kan det kanske ha varit min kära mormor som haft lite att säga till om? :D) Ursäkta det lite dammiga på bilderna!

Ps. Satte mig på cykeln idag igen och det var exakt samma ljud, som det varit de senaste dagarna jag cyklat. JAG BLIR TOKIG. Min tanke idag var helt enkelt att bara parkera cykeln och undersöka felet. Sagt och gjort. Mina kunskaper gällande bil och cyklar är kanske lika fantastiska som en snigel har gällande inredning i hus. Noll koll alltså. Så jag saktade ner och ställde cykeln,dök ner på mina bara knän och försökte hitta felet. BARABAMBAMBAMBAAAAA jag fann det. Lövet. HALLÅ - ett löv som förstört mina senaste cyklingsfärdar? Tog upp lövet, drog ut det ur hjulet och gled iväg. Jag var på moln. Vilken fantastiskt härlig färd. Tack för att ni förstår mig. Tack för att jag tog tag i felet. HAHA. Den bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin present!

2010-09-26 @ 19:12:59
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0