FÖRSNACK




Bilder från i somras

Du heter:
Malin Rönnquist
Smeknamn: Mallan, Mallis, Brallan (av johanna!)

Låt som när du är ledsen sörjer till: "There you'll be"

Beroende av: Solsidan?

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad

Stämmer det? JA!

Vad får du oftast komplimanger för? Ehm, av män: min rumpa, av kvinnor: mina kläder

Hur imponerar man på dig? Överraska när jag som minst anar det
Brukar du skratta för dig själv? ALLTID, jag menar, det gör väl alla?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, få in mig med. Jag ska kolla med Johanna. Puss!"
Var bor du? Uppsala, i city

Trivs du där? O JA!

Hur svarar du i mobilen? "Haaaaallåå!" "Heeeeeej!" (inget malin här inte)

Vem ringde du senast? Mamma! (vi ringer varje dag!)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag höll ju nästan på att ramla av stolen när du ringer så tidigt.." haha.
Antal timmar sömn inatt: zExakt 7,5 timmar. Det händer ALDRIG!

Sov du ensam: Nä, min mobiltelefon låg bredvid!

Brukar du komma i tid: Ja!
Hur känner du dig nu: Börjar att bli förkyld och känner mig annars rätt lugn, med andra ord - fullproppad med godis! Det är fredag right?

Vanligaste färg på dina kläder: Beige/nude? Mönster?

Vad tycker du om fötter: Tjaa, jag gillar att jag har dem! De passar så bra nederst på mina ben.

Vad saknar du: Det borde väl ändå alla vid det här laget veta? haha

Hade du en bra kväll igår: nja, rätt enformig, fast iofs, den var kanon!

Favorit dryck på morgonen: Vatten såklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt klockan 23

Är du blyg? Inte direkt va? ;P
Sysslar du med någon idrott: Gym!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tydligen

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Köra bil med en hand, bjuda upp en fin kvinna för dans och spela hockey (jag menar, det sägs ju en hel massa i omklädningsrummen! haha)

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Nej! (eller kanske)
Vad gör du i morgon: Hemlis

Vad är det värsta du vet? Svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? DET HAR JAG VERKLIGEN!

Vad är det finaste du fått? En nalle jag fick när jag var 16 år, sover fortfarande med den.
En speciell dag du minns: När min mor och far berättade för mig och min bror att vi skulle få ett syskon

Du samlar på: Böcker?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma!
När grät du senast: I söndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa loss min lägenhet

Vill du gifta dig: Vill jag? OM jag vill!
Vill du ha barn: Med rätt man? Imorgon

Är du musikalisk? Yes!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: JAA!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Lätt fyrsiffrigt

Biter du på naglarna: Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.

 

Den här listan har ju traskat runt i en massa bloggar och nu har jag ändå haft tid över att svara på lite grejs. Hoppas ni gillar det! Era frågor svarar jag på imorgon, är det någonting mer ni undrar, skriv här!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka härliga sommarbilder.

Postat av: YouthCoach

Jag ber om ursäkt ifall detta framstår som någon stöttande reklam, då får du gärna ta bort det omedelbart. Innan du gör det skulle jag dock uppskatta ifall du åtminstone läste igenom kommentaren.. Tack på förhand!



Nyligen startade jag en blogg vid namn YouthCoach. Jag är en 17 årig tonåring, med hopp om att göra skillnad för andra tonåringar via mina texter där jag skriver om respekt, skönhetsideal, alla möjliga sorters problem som kan uppstå i ett tonårsliv.



Jag vet att jag inte är kapabel till att skapa fred på jorden men jag vet att jag är kapabel att skapa fred i någon persons hjärta. Genom att hjälpa till, hjälpa till med allt som kan beröra.



Jag hoppas att du tar dig tiden att klicka dig in på min blogg, jag kommer aldrig ge upp med målet att skapa lugn och ro i många ungdomars hjärtan.



Kram. YC

2010-09-03 @ 20:43:56
URL: http://youthcoach.blogg.se/
Postat av: Liz

Härliga bilder!!:D

2010-09-03 @ 21:11:54
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: josefine

Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! :) Välkommen in och gissa! Någon kommer länkas och det kanske blir just du! :)

2010-09-03 @ 22:21:49
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: malin, lovelygirl

härliga bilder :)

2010-09-03 @ 23:54:03
URL: http://malinlima.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0